недеља, 25. децембар 2016.

Gledalo se 2016. godine - lista Jorgoslovlja


Svake godine produkcija je sve veća, a sve je manje pravih filmova. Ovde prvenstveno mislim na onaj deo sveta odakle smo navikli da nam stižu dobri filmovi. Hvala Bogu što je Klint Istvud još uvek živ i zdrav, i što je ove godine snimio jedan mali/veliki film kojim otvaram svoju listu igranih filmova. Zahvaljujući piratskim internet kanalima i filmskim festivalima koje ima Beograd, uspeo sam da pogledam još neke filmove koji zaslužuju da se nađu na godišnjoj listi Jorgoslovlja. Žao mi je što nisam stigao da pogledam u bioskopu nove filmove Mela Gibsona i Denisa Vilneva, ali pretpostavljam da su ta dva upražnjena mesta ostavljena za njih („Greben spasa“ i „Dolazak“). I ko zna za koliko sam dobrih filmova iz manjih kinematografija ostao uskraćen, ali o tome nekom drugom prilikom.  Na listu su uvršteni i najbolji dokumentarni filmovi koje sam uspeo da pogledam zahvaljujući isključivo festivalima. Od znamenitih TV serija izdvojene su tri u kojima sam posebno uživao. Sve se svodi, kao i uvek, na lični izbor, a liste su tada provereno najzanimljivije i najraznovrsnije.


IGRANI










Dokumentarni






SERIJE








6 коментара:

  1. Uzivala sam bas u The night of - ali sam evo sinoc zavrsila i cesku Pustinja, koja je bas bas dobra. A filmove sa liste jos uvek nisam odgledala.

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Izabel Iper je trenutno najbolja glumica na svetu. Iako je ovo još jedan film sa Izabel Iper, vredi ga videti. Sadrži sve ono što sadrže filmovi u kojima igra. ;)

      Избриши
    2. Skaramuse, duže vreme mi nije aktivan yahoo mail. Pošalji mi ponovo tvoj mejl na kalijadisi@gmail.com

      Избриши