среда, 21. јул 2010.

I ples je lepši u dvoje

Nekoliko filmskih scena koje su grandiozne, magične, duboko urezane u mojoj glavi, kojih se uvek setim sa uzbuđenjem, koje želim da pamtim čitav život, zato što su veće od života i podsećaju me na vremena kada je bioskop bio živ. Govorim to kao čovek koji nikada nije naučio da igra, ali je uvek voleo da gleda ljude koji umeju to da rade. Lično, nikada nisam ni bio lud za plesom, osim onog klinačko-pubertetskog stiskavca, ali sam se prema plesačkim parovima uvek postavljao voajerski.

1.Fred Aster i Džindžer Rodžers iz filma "Swing Time" Džordža Stivensa. Njih dvoje su svetla tačka istorije čovečanstva.



2.Kris Kristoferson i Izabel Iper iz filma "Heaven's Gate" Majkla Ćimina




3.Valcer diplomaca iz filma "Heaven's Gate" Majkla Ćimina



4.Šon Pen i Robin Rajt iz filma Nika Kasavetesa "She's So Lovely". Odličan film iz devedesetih koji sam zaboravio da pomenem na listi najboljih iz devedesetih. Nema veze...ispravljamo grešku...Kakav ples...Tu su i Tito & Tarantula... Iz svakog kadra izlaze strast i ludilo.



5.Al Paćino u filmu "Miris žene" igra tango sa nekom cicom. Otmeno i graciozno. Gospodski.



6.Scena koja je postala klasik. Mislim da se vreme može meriti pre i posle "Pulp Fiction".

4 коментара:

  1. Po meni si izostavio master piece:
    Poslednji tango u Parizu. Najludji i najsexipilniji tango ikad :)

    http://www.youtube.com/watch?v=qX_4A6d_Q-U

    ОдговориИзбриши
  2. I da, taj film sa Son Penom i zenom mu (pojma nemam da li je jos uvek) je genijalan.

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi je žao što ne igraš - meni to nekako deluje kao iskonska potreba tela za iskazivanjem kroz pokret.
    U „Petparačkim pričama" to je baš lepo prikazano, a u „Mirisu žene" erotika uvijena u sto oblandi puca na sve strane. Kod Paćina skoro da iz ekrana ili platna isijavaju testosteroni.

    ОдговориИзбриши
  4. a, de je http://www.youtube.com/watch?v=x43vK0k6A2I&feature=related
    kids are doing it in a basement :))

    ОдговориИзбриши