субота, 19. децембар 2009.

Najbolji albumi 2009. po izboru Jorgoslovlja

Kako sam uvek voleo da ispratim godišnje liste mojih omiljenih muzičara, kritičara i drugih ljudi koji se bave pop kulturom, rekoh sebi da je vreme da i ja postavim svoju godišnju listu albuma. Ovo su albumi koji su došli do mene zahvaljujući preporukama prijatelja i eminentnih ličnosti poput Žikice Simića, Allana Jonesa i drugih, koji se na ovaj ili onaj način bave rokenrolom. Nekoliko od izabranih se već mesecima nalaze u mom MP3 plejeru i vrtim ih svakodnevno.
Opet bih želeo da naglasim, kada su liste u pitanju, da je nezahvalno ređati albume po nekom redosledu, ali u ovom slučaju posebno bih izdvojio album Keep it Hid koji otvara listu, jer sam proletos, na prvo slušanje, odvalio kao malo dete, shvativši da je Dan Auerbach čovek koji na pravi način spaja tradicionalno sa "modernim". Takav pristup rok muzici me je uvek kupovao za sva vremena.













THE FELICE BROTHERS
















MONSTERS OF FOLK














Give Up the Ghost

Нема коментара:

Постави коментар