недеља, 4. децембар 2011.

Vrag ne spava

Počeo sam čitati tragediju sjajnog glumca Žarka Lauševića. Tek sam na početku i čini mi se da obećava, ali nisam želeo pričati o tome. Htedoh reći da me je priča o Žarku vratila na neke njegove sjajne uloge i na onaj sramni incident kada je u JDP-u od strane nekih budala prekinuta predstava "Sveti Sava". Sve se to dešavalo uoči velikog sunovrata. Žalosno je to što te budale i primitivci i dalje žive u svojoj mržnji i strahu od umetnosti i svega što je različito. Žalosno je i to što se takvi skandali mogu ponovo dogoditi. Problem je samo što je danas malo pravih umetnika. NGO umetnici su fejk baš kao i nacoši. Fejk su jer priželjkuju takve idiote na svojim performansima. To je ono što je žalosno. U pozorište ne idem više tako često. Mnoge koje sam voleo da gledam na daskama su umrli, neki više ne igraju ili su kao Žarko otišli negde daleko. Bez obzira na sve, ne bih voleo da više ikada čujem da je u Beogradu neka predstava prekinuta od strane primitivnog ološa zadojenog glupošću i mržnjom. Ako se takvi negde pojave i pokušaju nešto slično, nemojte sedeti i ćutati. Pitaće vas neko zašto niste reagovali. To je gore i sramnije od šamara.

3 коментара:

  1. Svaka čast za kategorizaciju ovih današnjih kao fake. Nažalost gotovo da su izumrli oni autentični likovi koji su postojali, ili su suviše nevidljivi... Ili su svi postali egoisti?

    E dodajem te i pod obavezno u linkove sa strane na blogu. Mislim da smo na istim talasnim duzinama. Pozdrav :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nešto se smorih sa ovom knjigom. Ima previše Crne Gore u njoj, a taj mentalitet mi je baš dalek.

    ОдговориИзбриши