недеља, 4. март 2012.

Jedan poziv menja sve (30 godina Partibrejkersa)


Ko sinoć nije bio u Hali sportova, propustio je najbolji rokenrol koncert jednog domaćeg benda, koji se ikada dogodio u Beogradu. Takvu energiju nisam osetio ni 1996.godine na njihovoj petnaestogodišnjici.

Moj duboki naklon i veliko poštovanje.

Ko se bude usudio da iseče stari hrast, bolje da odustane. Ukoliko bude pokušao na kvarnjaka, pokazaće svetu da je sitna duša.

Cančugo i Antone, vi ste za mene heroji. I to oni pravi!

Živeli 100 godina!

3 коментара:

  1. "Ko sinoć nije bio u Hali sportova, propustio je najbolji rokenrol koncert jednog domaćeg benda, koji se ikada dogodio u Beogradu"

    ma znam.
    muda da pojedem sto nisam bio.
    scena od sinoc:
    ET se sprema da ide na rodjendan svoje drugarice, meni zapalo da bejbisitujem.
    ja pustam brejkerse i djuskam sa mladuncetom. u jednom momentu ET kaze ma jebes rodj, sto nismo zvali babu da dodje a nas dvoje da zapalimo na cert.
    jebiga.
    al da si samo video kako je Boja djuskala i skakala vise od sat vremena. doslo mi da objavim post pod naslovom:
    "Ja sam srecan covek, moja cera voli brejkerse!"

    ОдговориИзбриши
  2. Malo je falilo da i ja ne odem. Sve ono kao, ma nema veze, gledao sam ih mnogo puta itd itd i kupim karte u poslednjem trenutku. Već ih uveče nije bilo. :)
    Inače bilo je puno ljudi sa mladuncima, doduše ne baš tako malim, ali biće prilike.

    ОдговориИзбриши