субота, 14. мај 2011.

JARBOLI - mali ali iskreni osvrt na koncert i novu ploču


Jarboli su izdali novi album i održali fantastičan koncert u malom klubu Doma Omladine. Sinoć sam sreo dosta dobrih duhova iz devedesetih. Namestilo se tako. Dobra svirka, hladno pivo i pravi rokerski ugođaj. Nije mi smetao konzervirani DOB (u kojem nema pušenja), a čije novo lice teško prihvatam, kao ni onaj mali b(92)rendirani deo hipsterske publike koji je danas neizbežan. Tako je, kako je. Vremena se menjaju, a sa njima i ljudi. Drago mi je što sam tamo sreo neke mlade ljude, kojima sada Jarboli znače isto onoliko koliko su meni nekada značili Partibrejkersi. Isto tako sam se obradovao slučajnom susretu sa dvojicom starih drugara, koji sa istim onim entuzijazmom koji su imali 95.-96. i dalje posećuju dobre rokenrol svirke, kako novih tako i starijih bendova. Sinoć su nas okupili Jarboli i hvala im na tome.
Novi album “Zabava” je jedna pozitivna rokerska ploča koja slavi život i ljubav. Dovoljna doza eskapizma i ironije, poznatog pop punk/new wave sentimenta koji se nalazio i na prethodnim albumima, kao i tradicionalnog hipijevsko rokerskog zvuka distorziranih gitara. Sve što smo sinoć videli i čuli, ukazuje da je u pitanju jedan dostojanstven bend, koji posle 19 godina svog postojanja i dalje ume da bude nov, svež i vanvremenski.

Нема коментара:

Постави коментар