четвртак, 19. фебруар 2009.

TOP TEN-najveći negativci celuloida

Ovo je moj lični izbor najvećih negativaca u istoriji filma.



Li Marvin kao Liberti Valens u filmu Džona Forda "Čovek koji je ubio Liberti Valensa".

Donald Saterlend kao Atila u filmu "NOVECENTO" Bernarda Bertolučija. Jeziv lik. Otelovljenje iskonskog zla.

Denis Hoper u filmu "Blue Velvet" Dejvida Linča...Daddy wants to fuck!!!Psihopata za medalju.




Entoni Hopkins kao Hanibal Lektor u filmu Džonatana Demija "Kad jaganjci utihnu".




Malkom MekDauel kao Alex De Large u filmu Stenlija Kjubrika "Paklena pomorandža". Ovo je jedna od najubedljivijih uloga koju je MekDauel napravio u karijeri.

Kriger!!!Fuckin Stevo Žigon je negativac čim ga ugledaš. Bio je odličan glumac...veliki umetnik...ali ludak...samo je on mogao da odigra Krigera jer je istog gledao u logoru kada je bio dete...žrtva je uvek opsednuta dželatom - ako ga preživi.

Keti Bejts u filmu Roba Rajnera "Misery". Psiho Mama...Ne znam vama, ali meni se govno smrzlo dok sam gledao fantastičnu Keti Bejts. Kakva kraljica. Biće, da je samo Stven King mogao obraditi to suptilno zlo.



Ja inače hejtujem Džona Malkoviča. Odličan je glumac ali nije moja šolja čaja. Naprosto, ne varim takve likove. U ovom filmu je genijalan. Poželeo sam da mu razbijem tu odvratnu njušku. Opasne veze - Stiven Frirs.



Ovo je genijalni Geri Oldman kao pandur u filmu "Leon-profesionalac" Lik Besona. Geri Oldman je čudo...Devil himself...Please allow me to introduce myself...

Robert Karlajl kao Begbi u filmu Denija Bojla "Trainspotting". Bilo mi je drago najviše zbog njega kad ih je Renton zapalio za lovu i uz zvuke sastava Underworld pošao novim putem.

1 коментар:

  1. Li, Saterlend, ali iznada svega Zigon!

    Taj covjek je mogao da u istoj sceni da "išeta" iz profesora u kakvog nacistu u minhenskoj pivnici i da zavrsi scenu kao, recimo, Polonije ili Jago.

    Žigon - genijalno jednostavan u svojoj kompleksnosti!

    ОдговориИзбриши